Συχνές Ερωτήσεις
1.Πώς μπορώ να δώσω μια παραγγελία;
Αν θέλετε να αγοράσετε ένα αξεσουάρ DAF, μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα στις κατηγορίες του μενού και, στη συνέχεια να προσθέσετε στο καλάθι σας αυτό που σας ενδιαφέρει. Στη συνέχεια η παραγγελία σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία σύμφωνα με τη διαδικασία και την προεπιλεγμένη σειρά.
- Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία μέσω του dafshop.gr προσθέτοντας στο καλάθι αγορών σας τα αξεσουάρ που σας ενδιαφέρουν.
- Αν τα αξεσουάρ που θέλετε να παραγγείλετε, έχουν προστεθεί στο καλάθι σας, κάντε κλικ στο «Καλάθι αγορών». Θα πρέπει στη συνέχεια να συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
- Αν αυτή είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιήτε το dafshop.gr, θα πρέπει να μας δώσετε κάποιες πληροφορίες για τον εαυτό σας, ώστε να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε την παραγγελία (δείτε «Πώς μπορώ να εγγραφώ;»).
- Αν έχετε εγγραφεί στο παρελθόν, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμοποιήσατε για να εγγραφείτε. Αν έχετε συνδεθεί, έχετε τη δυνατότητα να μας δώσετε μια εναλλακτική διεύθυνση για την παράδοση της παραγγελίας σας. Όταν έχετε επιβεβαιώσει την παραγγελία και τη διεύθυνσή παράδοσης σας, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε ότι έχετε διαβάσει και τους όρους χρήσης για τις αγορές σας στο dafshop.gr και ότι συμφωνείτε με αυτούς.
Στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή «Υποβολή παραγγελίας».
Αφού εισάγετε τα στοιχεία πληρωμής και κάνετε κλικ στην «Υποβολή παραγγελίας», θα επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας με ένα e-mail επιβεβαίωσης.
Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να αλλάξετε την παραγγελία σας ή να ακυρώσετε ολόκληρη την παραγγελία, πριν πατήσετε το κουμπί «Υποβολή παραγγελίας» στη σελίδα Παραγγελίας Λεπτομέρειες.
———
2.Πώς μπορώ να αφαιρέσω ένα προϊόν από την παραγγελία μου;
Αν δεν έχετε κάνει ακόμα την παραγγελία, μπορείτε να καταργήσετε ένα προϊόν από το καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο "καλάθι αγορών" μου στο επάνω μέρος της σελίδας.
Στη συνέχεια εμφανίζεται η παραγγελία σας. Μπορείτε να καταργήσετε ένα προϊόν κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του X δίπλα στο συγκεκριμένο προϊόν.
Δεν μπορείτε να καταργήσετε προϊόντα από την παραγγελία σας αφού έχετε καταχωρίσει τα στοιχεία πληρωμής σας και έχουμε επιβεβαιώσει την παραγγελία σας.
———
3.Πώς μπορώ να αλλάξω την ποσότητα των προϊόντων από την παραγγελία μου;
Εάν δεν έχετε κάνει ακόμα την παραγγελία, μπορείτε να αλλάξετε την ποσότητα ενός αντικειμένου στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο "καλάθι αγορών μου" στο επάνω μέρος της σελίδας.
Η παραγγελία σας εμφανίζεται και μπορείτε να αλλάξετε την ποσότητα εισάγοντας διαφορετικό αριθμό στο πεδίο "Ποσότητα" για το σχετικό προϊόν. Αφού εισαγάγετε έναν νέο αριθμό, πρέπει να κάνετε κλικ στην επιλογή "Ανανεώστε το καλάθι" για να ενημερώσετε την παραγγελία σας.
Δεν μπορείτε να αλλάξετε την ποσότητα ενός προϊόντος μόλις καταχωρίσετε τα στοιχεία πληρωμής σας και έχουμε επιβεβαιώσει την παραγγελία σας.
———
4.Πότε μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία, αν αλλάξω γνώμη;
Μπορείτε πάντα να ακυρώσετε την παραγγελία σας, με την προϋπόθεση ότι δεν έχετε εισάγει ακόμα τα στοιχεία πληρωμής σας. Αφού υποβληθούν τα στοιχεία πληρωμής σας και επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν μπορείτε πλέον να ακυρώσετε την παραγγελία σας online παρά μόνο τηλεφωνικά.
———
5.Ποιες μεθόδους πληρωμής δέχεστε;
Δεχόμαστε πληρωμή με τους παρακάτω τρόπους:
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας
- Αντικαταβολή
- Μετρητά στο κατάστημα
- Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (μέσω χρέωσης απο το Paypal)
- Paypal
———
6.Ποιούς τρόπους παράδοσης χρησιμοποιείτε;
Οι τρόποι παράδοσης των προϊόντων μας είναι οι κάτωθι:
- Παραλαβή απο την έδρα του καταστήματος στην Αθήνα
- Αποστολή με ACS Courier πανελλαδικώς
- Αποστολή με πρακτορείο μεταφορών της επιλογής σας
———
7.Γιατί πρέπει να εγγραφείτε για να χρησιμοποιήσετε dafshop.gr;
Η γκάμα προϊόντων στο www.dafshop.gr είναι διαθέσιμη σε όλους και οι τιμές είναι τιμές καταναλωτή που περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
Η δημιουργία λογαρισμού κρίνεται απαραίτητη για να μπορέσουμε να εκδώσουμε το αντίστοιχο παρασταστικό για την εκτέλεση της παραγγελίας σας.
Ο λογαριασμός σας δημιουργείται αυτόματα με την πρώτη παραγγελία που θα κάνετε και σας έρχεται ένα email που περιέχει το username και το password για να τα χρησιμοποιήτε σε μελλοντικές αγορές.
———
8.Ξέχασα τον κωδικό μου, τι μπορώ να κάνω τώρα;
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, κάντε κλικ στο Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Θα στείλουμε έναν νέο κωδικό πρόσβασης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε κατά τη διαδικασία εγγραφής.
Για λόγους ασφαλείας, σας συνιστούμε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας σε έναν κωδικό πρόσβασης τον οποίο μπορείτε εύκολα να θυμάστε όταν θέλετε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.
———
9.Προσωπικά στοιχεία - Δήλωση εμπιστευτικότητας
Αποθηκεύουμε τις λεπτομέρειες που εισάγετε κατά τη διαδικασία εγγραφής στο dafshop.gr, ώστε οι παραγγελίες σας να μπορούν να επεξεργαστούν όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα. Δεν κάνουμε τίποτα άλλο με τα δεδομένα σας.
———
10.Ένα προϊον στην παραγγελία μου είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο, τι πρέπει να κάνω;
Μια παραγγελία μπορεί να επιστραφεί δωρεάν εντός οκτώ (8) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή, εάν είναι ελαττωματική ή έχει καταστραφεί. Το κόστος επιστροφής θα καταβληθεί από το DAFShopGR.
Πρέπει να στείλετε ένα e-mail στο info@dafshop.gr δίνοντας τον αριθμό παραγγελίας, τον αριθμό του λογαριασμού σας, το όνομα του κατόχου του λογαριασμού και τον λόγο επιστροφής. Μετά την παραλαβή των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων, το κόστος των αγαθών θα επιστραφεί στον κάτοχο του λογαριασμού.
Όλα τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική συσκευασία. Τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται πίσω με το πρωτότυπο τιμολόγιο, το δελτίο παράδοσης ή το φαξ και επιστροφής.