Συχνές Ερωτήσεις
11.Παρήγγειλα το σωστό προϊόν αλλά δεν μου κάνει. Τι πρέπει να κάνω;
- Μπορείτε να αλλάξετε και να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 7 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.
- Όλα τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική, κλειστή συσκευασία, να μην είναι κατεστραμμένα και πρέπει να είναι κατάλληλα συσκευασμένα για αποστολή επιστροφής. Τα προϊόντα πρέπει να είναι κατάλληλα για μεταπώληση. Τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται πίσω με το πρωτότυπο τιμολόγιο, το δελτίο παράδοσης ή το φαξ επιστροφής.
- Τα έξοδα επισκευής και αντικατάστασης που θα προκύψουν εάν τα επιστραφέντα προϊόντα είναι ανοιγμένα ή ελλειπή τα επιβαρύνεται ο αγοραστής. Αυτό μπορεί να επηρεάσει το επίπεδο αποζημίωσης.
- Κατά την επιστροφή των εμπορευμάτων στο DAFShopGR, τα έξοδα που καταβάλλονται από τον κάτοχο του λογαριασμού κατά την παραγγελία του προϊόντος συμψηφίζονται με το ποσό που πρέπει να επιστραφεί. Μια παραγγελία μπορεί να αλλάξει δωρεάν εντός οκτώ (8) εργάσιμων ημερών, με την προϋπόθεση ότι η παραγγελία δεν έχει σταλεί.
———
12.Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν ή παραγγελία αν αλλάξω γνώμη;
- Μπορείτε να αλλάξετε και να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 7 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.
- Όλα τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να είναι στην αρχική, κλειστή συσκευασία, να μην είναι κατεστραμμένα και πρέπει να είναι κατάλληλα συσκευασμένα για αποστολή επιστροφής. Τα προϊόντα πρέπει να είναι κατάλληλα για μεταπώληση. Τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται πίσω με το πρωτότυπο τιμολόγιο, το δελτίο παράδοσης ή το φαξ επιστροφής.
- Τα έξοδα επισκευής και αντικατάστασης που θα προκύψουν εάν τα επιστραφέντα προϊόντα είναι ανοιγμένα ή ελλειπή τα επιβαρύνεται ο αγοραστής. Αυτό μπορεί να επηρεάσει το επίπεδο αποζημίωσης.
- Κατά την επιστροφή των εμπορευμάτων στο DAFShopGR, τα έξοδα που καταβάλλονται από τον κάτοχο του λογαριασμού κατά την παραγγελία του προϊόντος συμψηφίζονται με το ποσό που πρέπει να επιστραφεί. Μια παραγγελία μπορεί να αλλάξει δωρεάν εντός οκτώ (8) εργάσιμων ημερών, με την προϋπόθεση ότι η παραγγελία δεν έχει σταλεί.
———
13. Έχω μια ερώτηση που δεν έχει απαντηθεί παραπάνω. Πού πρέπει να απευθυνθώ;
Για οποιαδήποτε ερώτηση απορία σας μπορείτε να μας βρείτε στο τηλέφωνο: 2152156874 απο τις 9:00-17:00 καθημερινά. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.